Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

Pengalaman STPM Sem 1
Tuesday 9 December 2014 | 22:10 | 2 comments
   Assalamualaikum .setelah 2 tahun meninggalkan dunia blogger akibat kehilangan Netbook..akhirnya saya kembali..okay di hujung tahun yang masih berbaki beberapa mingu untuk ke tahun 2015 , kita ingin berkongsi sikit pengalaman STPM semester 1 di STARP..hoho..
  Mula mendaftar bulan 5,menjalani orientasi seperti biasa and guess what aku tak ingat pun siapa yang satu group gn aku.hampeh kann ?? haha..Lepas cuti sekolah dapat kelas masing2 ..Dan jumpalahh kawan2 baruu...ada berbagai spesies dan banyak rintangann yang aku lalui terutama dari segi aktiviti koko yang "seronok" dan memberi pengalaman baru dan subjek2 baru yang aku kena study lebihh kurang 6 bulann dan kena score semua "A"..
    Lepas habis final time cuti aku just lepak2 kat rumah makan tidur sementara tunggu sem 2 bulan januari 2015 semntara debaran menanti result kian terasa.hahaha..
   Walaupun makcik2,pakcik2,jiran sebelah rumahh mengatakan STPM susahh tapi aku tetap bekeras nak hbiskann hingga dapat segulung ijazahh..hehe.. 
    #Semoga aku dan rakan seperjuangan tabah untuk menghbiskan STPM niee hingga ke penghujung jalan.
   #Good luck ! do your best let Allah do the rest !! hehe.. bubye..daaaa !!

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard



[ ]. The width must be 200px - 230px only.

Music Box




Credit